Πέμπτη, 27 Δεκεμβρίου 2007

Μπιγκ Σόφο: "Δεν έχω να χωρίσω τίποτα με τον Γκέρσον(εκτός απ' τους κεφτέδες...)"

Αντιδράσεις: 

Το μεγαλύτερο ταλέντο του ελληνικού μπάσκετ και του Ολυμπιακού, σε μια εκ βαθέων συνέντευξη στον Τριταθλητή... Η συνέντευξη θα ήταν για αγωνιστικά θέματα, αλλά στο τέλος της μας έπιασε τέτοια λιγούρα, που πεταχτήκαμε στο κοντινότερο γυράδικο...

Τ:"Καλημέρα, Σοφοκλή"
Σ:"Καλημέρα! Τι έχει για πρωινό;;;"
Τ:"Αυγά με μπέικον και λουκάνικα."
Σ:"Ωραία! Η καλύτερή μου! Μισό να φάω κι έρχομαι!"
(Μετά από μισή ώρα και 15 αυγά μάτια..)
Σ:"Αααααααχ... Κολατσίσαμε λιγάκι... Τι λέγαμε;
Τ:"Θέλαμε να σου κάνουμε μια συνέντευξη... Πώς νιώθεις τώρα που είσαι παραγκωνισμένος από τον Ολυμπιακό;;;"
Σ:(στον σεφ)"Καταπληκτικά τα αυγά! Πώς τα φτιάχνετε;;;"
Τ:"Σόφο, θα απαντήσεις στην ερώτηση;;;"
Σ:"Τι; Α, ναι! Μισό να φάω 1-2 τοστ και έρχομαι!"
(5 λεπτά και 10 τοστ αργότερα)
Τ:"Σόφο, τελικά πώς αισθάνεσαι;"
Σ:(με μεγάλη ευχαρίστηση)"Χορτάτος!"
Τ:"Ποια η σχέση σου με τον Πίνι(ερώτηση από συνάδελφο);"
Σ:"Είναι καταπληκτική! Δεν έχουμε απολύτως τίποτα να χωρίσουμε, εκτός από τους κεφτέδες!"
Τ:"Ποιους κεφτέδες;"
Σ:"Αυτούς που φτιάχνει ο καλός μας σεφ! Τον έχω παρακολουθήσει 100 φορές, έχω φάει 46545 κεφτέδες, αλλά τίποτα... Η συνταγή του παραμένει μυστήριο..."
Τ:"Ποια η γνώμη σου για το Μαμαλάκη;"
Σ:"Καταπληκτικός μάγειρας, αν και μεταξύ μας προτιμώ τη Βέφα."
Τ:"Εεεεε.... ξεφύγαμε... Ποιο είναι το αγαπημένο σου φ.... εεε... εννοώ ποιον παίκτη θαυμάζεις;"
Σ:"Ανέκαθεν μου άρεσε ο Ρονάλντο!"
Τ:"Ο Ρονάλντο;"
Σ:"Ναι! Στο φαΐ είναι πρώτος και με διαφορά!"
Τ:(αφού έλαβε την κατάλληλη δόση Lexotanil)"Έπαιζες ανέκαθεν στην θέση που παίζεις;;;"
Σ:"Όχι. Ξεκίνησα από σουβλατζής, αλλά στην πορεία έγινα απλός πελάτης."
Τ:(έτοιμος για ζουρλομανδύα)"Γιατί;"
Σ:"Γιατί δεν έμενε καθόλου γύρος για τους πελάτες..."
Τ:"Ποιο είναι το μέλλον του Σοφοκλή;"
Σ:"Προς το παρόν, να μετατρέψω όλα τα κέντρα αδυνατίσματος σε γυράδικα... Μετά βλέπουμε..."
Τ:"Εννοώ για το μέλλον σου στο μπάσκετ!"
Σ:" Εγώ είμαι έτοιμος να προσφέρω, αλλά θέλω και να πάρω!"
Τ:"Τι να πάρεις;"
Σ:"10 μερίδες πατσά, για τη χώνεψη."
Τ:"Ευχαριστώ για τη συνέντευξη."

Off the record: Ελπίζω να είναι η τελευταία τέτοιου είδους που κάνω για παίκτη του Ολυμπιακού...

Δεν υπάρχουν σχόλια: