Δευτέρα, 15 Φεβρουαρίου 2010

Καβάλα πάω.

Αντιδράσεις: 
Καβάλα παν στο ΟΑΚΑ
Καβάλα πολεμάνε
με πολεμάρχο τον Σισέ
παλικαρά τον Κάρα
Τον Λέτο απο τ' αριστερά
στα δεξιά τον Νίνη
κι ο Πολωνός εγκάβλωσεν
και εις την φάτσαν χύνει

Ωϊμε τι παθαμε τρανέ και τροφαντέ Πατέρα
ετούτη των Απόκρεω την αποφράδα μέρα
κι εκει που ετοιμαζόμασταν για φιέστες και γιορτούλες
ο Μάκης μας καβάλησε και γίναμε ολοι νούλες

Βγενόπουλε και Τζίγκερ μου και Παύλο καβαλάρη
μια μέρα που καθόμουνα και βόσκαγα χορτάρι
κι ήμουν σκυμμένος στης βοσκής το δροσερό τριφύλι
ένιωσα ένα τσούξιμο στα πισινά μου φίλοι

Εξέχασα πως έπαιζα με Μάκαρο πουράκια
το πούρο εκεί που μου βαλε μ' ανάψαν τα λαμπάκια
Παπαγαλάκια λάλησαν, φλογέρες και τρομπόνια
και στο βυθό του πάτου μου αντιλαλουν κανόνια

Κι έτσι εγώ εκατόχρονη Πανάθα φημισμένη
κατάντησα του Μάκαρου πουτάνα ξεσκισμένη
Αχ Μάκη μου , αχ Μάκη μου της φυλακής βλαστάρι
που ο διαολος που με κρατά κι εσένα να σε πάρει

1 σχόλιο:

Newton είπε...

Δύο πουλάκια κάθονταν στο Τζόρβα το δοκάρι.
Κι ο Τζόρβας τα πετροβολά και τα πουλιά δε φεύγουν.
Τραβάει δύο κανονιές του Σμόλα το ποδάρι
Βαστάτε Τούρκοι τ' άρματα, μας έρχεται ο Τεν Κάτε (άσχετο :-Ρ)

Επιτέλους Tritathlitis is back!!!!