Πέμπτη, 23 Ιουνίου 2011

Η συνομιλία - κολαφος ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ "Τ"

Αντιδράσεις: 
Ο "Τ" δε θα σας αφήσει ξεκρέμαστους, ούτε ανενημέρωτους. Οσοι το περίμεναν θα απογοητευτούν, όσοι έκαναν υπομονή θα το απολαύσουν. Τα εκατομμύρια των αναγνωστών μας θα μαθουν πρώτοι τι λέγεται στην συγκλονιστική υποκλαπείσα συνομιλία μεταξύ των ανθρώπων που έριξαν στα τάρταρα το Ελληνικό ποδόσφαιρο. Πρόκειται για μια συνομιλία μέσω skype στην οποια συμμετέχουν από το Λονδίνο ο Βαγγέλης Μαρινάκης (ΒΜ στην καταγραφή μας), από τα Παλούκια ο Σταύρος Νταϊφάς (ΣΝ), από τα Ταμπούρια και παρακείμενο ταβερνείο ο αγνώστων λοιπών στοιχείων  Σωκρατ. Κοκκ. ("Θείος") και από τον άλλο κόσμο ο επίσης αγνώστων στοιχείων Μιχ. Μανουσκ. (ΜΜ)

ΜΜ : Τι με ξυπνήσατε απο τον αιώνιο ύπνο, τι τρέχει παλι;
ΒΜ : Εχουμε θέμα, ο Αρης Σφυρίχτρογλου αρρώστησε.
ΜΜ : Ε,και; Δεν παει να γαμηθεί και ο πωστονλένε; (ακουγεται βρυχηθμός αγανάκτησης)
ΣΝ  : Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Τον είχαμε στήσει μια χαρά και τώρα πρέπει να τρέχουμε παλι.
Θείος : Αμα σε λέω ερασιτέχνη Βαγγέλη, κάτι ξέρω. Σου είπα άσε εμένα να τα κανονίσω.
ΜΜ: Ρε μαλακισμένα κωλοπαίδια απο μένα τι θέλετε;
ΒΜ: Ρε Σωκράτη αφού σου είπα , ήταν μια άτυχη στιγμή. Θα βρώ άλλον μη σε νοιάζει ρε.
Θείος: Τα τρία μου θα βρείς. Πάλι ο Σωκράτης θα σε ξελασπώσει. Περιμένετε όλοι να πάρω ένα τηλέφωνο.
ΣΝ: Κάτι ήξερα ρε Σωκράτη όταν σε έφερνα στον Ολυμπιακό. Καθάρισε πάλι αγόρι μου γιατί ο νέος δεν ξέρει ακόμα
ΜΜ: Ρε τομάρια, ρεμπεσκέδες, εμένα τι με θέλετε;
ΒΜ: Ας περιμένουμε, ο Σωκράτης ξέρει τι κάνει
ΜΜ: (ακατάληπτα μουρμουρητά)
ΣΝ: Ο Σωκράτης θα καθαρίσει πάλι. Βάζω στοίχημα
ΒΜ: Σε ποιά εταιρία; Τι αποδόσεις δίνει;
ΜΜ: Ρε χτηνη με προσέχετε οταν μιλάω;
Θείος: Ελα μικρέ, καθάρισα. Θα πάρεις τηλέφωνο τον Λουκά Σ. Κόρακα και θα μιλήσετε. Θα σου κλείσει αυτός τραπέζι στον Βόσπορο. Και άλλη φορά να προσέχεις.
ΒΜ: Δεν μπορω να σου πω ποσο υποχρεωμένος είμαι Σωκράτη. Πέθαινα της πείνας
ΜΜ: Ρε εγώ τι κάνω εδώ;
ΣΝ : Μιχάλη μου μας είπε ο "Τ" να σε καλέσουμε για να έχει κόσμο η κουβέντα και να βγει το άρθρο μεγαλούτσικο. Καλό βράδυ.
ΜΜ : ΡΕ ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΙ Ο "Τ"
ΒΜ : Καλό βράδυ παιδιά, παω για μάσα, ευχαριστώ Σωκο.
Θείος: Ντα πίπα σε όλους...


5 σχόλια:

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

MES QUE UN FYLLADA ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δεν βγαίνει ο Δούρος στο τηλέφωνο κυρία Στάλλη μου??

Ρε Αλέφα για τηλέφωνα πάμε στην ΕΥΠ και όχι στην Στάλλη!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε αναγνώστα, το παράπονό σας θα μεταφερθεί στον κύριο Ευαγγελάτο.

Μπουρου-Σάκα (Ζουλού) είπε...

Τριταθλητής, το φάρμακό μου.

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Εσύ πάψε και τράβα στο δωμάτιο να κανεις την ένεση που σου εδωσα. Μετα πιες τεσσερα χαπάκια, απο τα ριγέ.