Σάββατο, 25 Ιουνίου 2011

Πανελλήνιο ΣΟΚ!!

Αντιδράσεις: 

'Oταν οι άλλοι κλείνουν 24ωρα έξω από τα εισαγγελικά γραφεία μήπως καταφέρουν και αποσπάσουν κάποια από τις περιβόητες συνομιλίες και καταλήγουν να εκμαιεύουν τελικά απλά κάποια αστεία αποσπάσματα..'Οταν οι άλλοι βάζουν λυτούς και δεμένους για να αποσπάσουν κάποιο όνομα μάταια η με καθυστέρηση...Με λίγα λόγια όταν οι άλλοι πηγαίνουν ο "Τ" ΕΡΧΕΤΑΙ. Και έρχεται για να βγάλει στην επιφάνεια την συγκλονιστικότερη συνομιλία αυτού του τρομερού σκανδάλου. Ο "Τ" βάζει τέλος ΣΗΜΕΡΑ στο "Κοριόπολις" και ξεκαθαρίζει τα πάντα... Παρακάτω ακολουθεί συνομιλία του ιδιοκτήτη του Ολυμπιακού, Βαγγέλη Μαρινάκη με το πρόσωπο κλειδί της υπόθεσης..Σημειοτέον ότι ο μάρτυρας είναι πλέον σε πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων και δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε το όνομα του. Στον παρακάτω διάλογο αναφέρεται ως "Χ". Ωστόσο μπορείτε να τον βρείτε στο τριόροφο της Λ.Μαραθώνος 112 (Κουδούνι "Αντώνης")

Β.Μ : 'Ελα, τι γίνεται?
Χ : Καλά Βαγγέλη μου, εσύ τι κάνεις? Τι γίνεται, σου την έχουν πέσει κανονικά έτσι?
Β.Μ : Άσε άσε είμαι να σκάσω..Θα τους γ!#!$!, θα τους σκίσω, θα τους κάνω καταγγελία.
Χ: Αυτό να κάνεις, ναι....
Β.Μ : Μιας και είπα καταγγελία, να κάνω μια παραγγελία?
Χ: Ρίξτην
Β.Μ : Φέρε μου δύο μερίδες κοκορέτσι και μία μερίδα κοντοσούβλι..
Χ : Ναι...
Β.Μ : Πιάσε και μία μπιφτέκια μαζί με τρεις μερίδες πατάτες..
X : Ναι...
Β.Μ : Τρία δίπιτα χωρίς τζατζίκι όμως, το τζατζίκι σου με χαλάει, τις προάλλες κόντευα να χεστώ πάνω μου..
X : Βαγγέλη μου είναι δικής μας παραγωγής, δεν φταίει αυτό, μήπως είσαι στρεσαρισμένος και έκατσε έτσι
Β.Μ : Bάλε και ένα κοτοπουλάκι, σόυβλας όμως όχι σχάρας. Θα το καταλάβω μην με κοροιδέψεις, την γάμησες μετά..
Χ: Σε παρακαλώ ρε Βαγγέλη τώρα....
Β.Μ : Απο μαγειρευτά έχεις τίποτα ημέρας?
Χ : Έχω ωραίο κουνελάκι..
Β.Μ : Με έφτιαξες τώρα, βάλε και έναν λαγό..Τον γ!@! τον λαγό όπου τον βρώ, είναι ο αγαπημένος μου
Χ : Θέλεις κάτι άλλο Βαγγέλη?
Β.Μ : Πιάσε και μία δίλιτρη κοκα κόλα και μία οχτάδα κωλόχαρτα, εντάξει?
Χ : 'Eγινε Βαγγέλη μου

3 σχόλια:

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

T KAI ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ!

MES QUE UN FYLLADA!

Cobain_7 είπε...

Σοκ και Μπεος.Μου επεσε η φετα στη φασολαδα.Ετσι μπραβο.Γιατι δε τα λενε,δε τα γραφουν και μετα αναγκαζεται ο "Τ" να βγει να τα πει.

Spawn είπε...

Φετα στην φασολαδα και το βραδυ αναμενεται δυσκολο με τις αποκαλυψεις του "Τ"¨........