Παρασκευή, 24 Ιουνίου 2011

Η αληθινή συνομιλία Μπουρούση-Ψωμιάδη

Αντιδράσεις: 
Πιστός στο καθήκον του ο "Τ" και συνεχίζοντας να επιτελεί λειτούργημα όσον αφορά την έγκυρη ενημέρωση παραδίδει στην κοινή γνώμη την αληθινή συνομιλία μεταξύ του Μάκη Ψωμιάδη και του Γιάννη Μπουρούση. Υπογραμμίζουμε πως ο "Τ" αναγνωρίζει το τεκμήριο της αθωότητας για τους κατηγορουμένους, επισημαίνει ωστόσο πως θα συνεχίζει να τους σκίζει κανονικά διότι ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και εμείς δεν είμαστε ΦΛΩΡΟΙ...

Μ.Μ : Γεια σου παλικάρι μου.
Γ.Μ : Γεια σας κύριε Μάκη, τι κάνετε?
Μ.Μ : Τι "κύριε" ρε? Δεν τα έχουμε πει αυτά? Μπαμπά θα με λες, μπαμπά!!
Γ.Μ : Εντάξει...τι κάνετε μπαμπά?
Μ.Μ : Kαλά είμαι λεβέντη μου....Με συγκίνησες απόψε αγορίνα μου...Δόξασες την Αεκάρα μας με το παιχνίδι που έκανες....
Γ.Μ : Μα στον Ολυμπιακό παίζω μπαμπά...
Μ.Μ : Eλα μωρέ τώρα εκεί κολλάς τώρα? 'Εχεις παίξει και στην Αεκάρα όμως..
Γ.Μ : Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, μπαμπά..
Μ.Μ : Ο Μάκης λέει πάντα την αλήθεια! Ησουν τρομερός, ήσουν φανταστικός, ειδικά εκεί που βάρεσες το κάρφωμα οι Αγγελόπουλοι χορο-ΠΗΔΗΞΑΝ..
Γ.Μ : Βασικά γι αυτό ήθελα να σας μιλήσω..Θέλω κάτι μπαμπά...
Μ.Μ : Τι λεβέντη μου? Τι πασά μου? Ο,τι θέλεις θα σου το φέρει ο μπαμπάς-Μάκης...
Γ.Μ : Εχω ένα πρόβλημα....να....ο Γιαννάκης δεν....
Μ.Μ : Τι? Τίποτα? Δεν κελαιδάει καθόλου?
Γ.Μ : Tίποτα μπαμπά, δεν μιλάει δεν λαλάει....
Μ.Μ : Θα σου φέρω εγώ πρώτο πράγμα αγόρι μου...Θα σου φέρω φάρμακο καλό...
Γ.Μ : Είναι καλό?
Μ.Μ : Mέχρι και γάιδαρος βολευεται με αυτό..Οι δικοί μου γιατί νομίζεις έπαιζαν καλά φέτος? Κυνηγιόντουσαν μεταξύ τους μέσα στο γήπεδο..Πότε το θέλεις?
Γ.Μ : Ε...εντάξει...υπάρχει πρόβλημα μπαμπά....Εδώ και 3 μήνες τίποτα...
Μ.Μ : Έχεις τρελαθεί εντελώς?? Θα σε φτιάξω εγώ καλά...
Γ.Μ : Eντάξει, ευχαριστώ πολύ...
Μ.Μ : Μην ανησυχείς, άντε να τελειώσει και η χρονιά, να φάμε και τα κουφέτα...
Γ.Μ : Εεεεε...και γι αυτό ήθελα να σας μιλήσω....Νομίζω πως βιαζόμαστε λίγο με αυτον τον γάμο, μπαμπά....
Μ.Μ : Μπαμπάκια ρε @!$!$##$Ρ$...Μην μου λές τέτοια τώρα γιατί ο Μάκης δεν αστειευεται..Το κατάλαβες η μήπως θέλεις να στο φιξάρω?
Γ.Μ : Οχι, όχι εντάξει, μην στεναχωριέστε...Ο,τι πείτε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: