Σάββατο, 18 Ιουνίου 2011

Η μέρα που μίλησε ο Δημήτρης (Υιός Παύλου)

Αντιδράσεις: 
Κλονίστηκε συθέμελα ο κόσμος της Ελληνικής αθλητικής δημοσιογραφίας έπειτα από την συνένευξη-ΣΤΑΘΜΟ την οποία έδωσε Ο Δημήτρης (γνωστός σε ολάκερη την Οικουμένη) ο Υιός του Πάυλου, στην   εφημερίδα "Πράσινη" (Ιδιοκτησίας Δημήτρη, Υιού του Παύλου), στον ίδιο του τον εαυτό. Ο Τριταθλητής δεν έχει παρά να αποδεχθεί αυτήν την δημοσιογραφική ήττα και απλά να αναπαράγει την συνέντευξη που αλλάζει τον ρου της ιστορίας, αφού βέβαια αγόρασε τα δικαιώματα της πρωτότυπης δημοσίευσης καταβάλλοντας 2 εκατομμύρια Ευρώ σε 6μηνες επιταγές (αφού θα έχει χρεωκοπήσει η χώρα δηλαδή και θα έχουμε επιστρέψει στην δραχμή)...

Δημήτρης : Καλημέρα σας Δημήτρη, κατ'αρχην να σας ευχαριστήσω θερμά που τιμάτε την εφημερίδα μας, παραχωρώντας αυτή την συνέντευξη..

Δημήτρης (Υιος Πάυλου) : Κοίταξε Δημήτρη, γνωρίζεις καλά πως το ήθος και η ιδιοσυγκρασία μου δεν μου επιτρέπουν να είμαι κοντά στα φώτα της δημοσιότητας. Η συγκυρία όμως με αναγκάζει να αναδυθώ στην επιφάνεια της θάλασσας της μετριοφροσύνης μου..

Δημήτρης : Τι ακριβώς εννοείτε Δημήτρη, ακούγεστε δραματικός, μπορώ να πω πως με τρομάζετε..

(Ξεκουμπώνει δύο κουμπιά από το πουκάμισο του φανερώνοντας το αρρενωπό του στήθος και καθιστά συγχρόνως αυτή την συνέντευξη φαβορί για το βραβείο Πούλιτζερ)..

Δημήτρης (Υιός Πάυλου) : Εννοώ πως δεν υπάρχει σάλιο για να επενδύσουμε στον Παναθηναικό μας πια..Οι δουλειές στις φαρμακευτικές δεν πάνε καλά...Δεν έχει λεφτά ο κόσμος για να αγοράσει φάρμακα. Προτιμούν να αρρωσταίνουν οι μαλακισμένοι.

Δημήτρης : Αυτό που λέτε ειναι συγκλονιστικό....Τι κινήσεις σκοπέυετε να κάνετε από εδώ και στο εξής, Δημήτρη ?

Δημήτρης (Υιός Πάυλου) : Κοίταξε Δημητρη, εγώ είμαι πολύ απασχολημένος με τις επιχειρήσεις μου και δεν έχω τον χρόνο για να ασχοληθώ με τον Παναθηναικό. Απευθύνθηκα ωστόσο σε έναν όμιλο Αμερικάνων επιχειρηματιών, οι οποίοι έδειξαν τεράστιο ενδιαφέρον για να επενδύσουν στον εξασφύριχτο Παναθηναικό μας..

Δημήτρης : Είμαι και πάλι συγκλονισμένος....Τι απάντηση πήρατε, Δημήτρη?

Δημήτρης (Υιός Πάυλου) : Μου είπαν να πάρω τα αρχίδια τους...

Δημήτρης : Oποτε Δημήτρη είναι επιτακτική ανάγκη να επενδύσουν Έλληνες επιχειρηματίες..

Δημήτρης (Υιός Παύλου) : Ετσι ακριβώς..Κοίταξε Δημήτρη, το τμήμα έχει υπέρογκα έξοδα...Οι υποχρεώσεις τρέχουν..Βασιλακόπουλος, Συμεωνίδης, Τανατζής, Χριστοδούλου, Σχοινάς, Φούφης, Ψαριανός...Δεν γίνεται να τα επωμίζονται άλλο αυτά τα βάρη ο Πάυλος ο Θεός και το ίνδαλμα ο Θανάσης...Δεν βλέπεις πως έχει γίνει ο Θανάσης απο το άγχος του? Έχει ρέψει, δεν τρώει..Του πέφτουν τα σώβρακα..

Δημήτρης :..........................

Δημήτρης (Υιός Παύλου) : Tι έγινε, δεν είσαι καλά? Μήπως θέλεις να σταματήσουμε την συνεντευξη?

Δημήτρης : Αυτό εγώ το ρωτάω κανονικά..

Δημήτρης (Yιός Παύλου) : Γιατί, έχει καμία σημασία?

Δημήτρης : Σας ευχαριστώ πολύ, Δημήτρη, Υιέ Του Παύλου που μας αφιερώσατε κομμάτι του πολύτιμου χρόνου σας..Ελπίζω να πάνε όλα καλά για τον Παναθηναικό μας...

Δημήτρης (Υιός Παύλου) : Παρακαλώ Δημήτρη, δεν κάνει τίποτα...

Δημήτρης : Θέλετε να περάσετε ένα μήνυμα στον κόσμο του Παναθηναικού που αγωνιά?

Δημήτρης (Υιός Παύλου) : Ναι....Βαρδινογιάννη ΠΟΥΛΑ!

1 σχόλιο:

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Εκπληκτικο ξεκίνημα για τον νέο μας συνεργάτη. Μια συνέντευξη ΧΕΙΜΑΡΡΟΣ, μια αποκλειστικότητα ΒΟΜΒΑ!