Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2011

Τριταθλητής και πασης Ελλαδος!

Αντιδράσεις: 
Ο "Τ" πάντα κοντά στις μεγάλες εξελίξεις του αθλητισμού, πάντα πρώτος, πάντα καλύτερος, πάντα αντικειμενικός, προσπαθησε να συνοψίσει τα γεγονότα των τελευταίων ημερών για να σας προσφέρει συνολική και μαζική ενημέρωση. Ευχαριστούμε για το χειροκρότημα δεν είναι ανάγκη. Σταματήστε τώρα γιατι το παιρνουμε επάνω μας και δε βελτιωνόμαστε. Ευχαριστούμε πολύ. Περάστε από το ταμείο.

Ο "Τ" λοιπόν βλέποντας τις παράλληλες εξελίξεις σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ οργάνωσε μια μαζική συνέντευξη και πήρε δηλώσεις από τους αδερφούς Αγγελόπουλους (Π.Α. και Γ.Α.), τον Αργύρη Σαλιαρέλη (Αρτζ), τον Βαγγέλη Μαρ....νακη (ΒΜ) (το ονομά του εμπλέκεται στην υπόθεση Κοριόπολις και δε μπορουμε να το αποκαλύψουμε) τον Νίκο Αλέφαντο (Αρχων), τον Αλ...η Κουγ..α (ΑΒατ) (γνωστο ποινικολόγο ειδικευμένο στα κάγκελα και την υπερπήδησή τους που είναι προστατευμένος μάρτυρας της υπόθεσης Κοριόπολις και γι' αυτο αποκρύπτεται και το δικό του όνομα) και τον Ιερόθεο Σαλμάνη (God).

Διαβάστε την συγκλονιστική τους μαρτυρική κατάθεση, μπροστα στα μικρόφωνα του "Τ".
Τ : Κύριε Αγγελόπουλε είναι οριστική η απόφασή σας για αποχώρηση από τα κοινά του Ολυμπιακού και του Ελληνικού μπάσκετ;

Π.Α. : Πράγματι ήταν μια δύσκολη απόφαση. Χωρίς να συντρέχει πραγματικός λόγος , πέρα από μερικά εκατομμύρια που μας λέγανε μαλάκες και μερικά δισεκατομμύρια που ξοδέψαμε για να τα φάει ο Σωλήνας, εκεί που καθόμασταν και κοιτάζαμε το πορτοφόλι μας....

Αρτζ (επεμβαίνει) : Θα πάψει πια αυτό το αστείο; Είπα ότι δεν ξέρω τίποτα για το πορτοφόλι και έχω δικαιωθεί δικαστικώς! Εχει καταντήσει αηδία πια! Σίγουρα εμπλέκεται ο Μαρινάκης σ' αυτό

Β.Μ. : (καταπίνοντας) Της θειας σου το μπουγαδοκόφινο. Θα σε δώσω στον Ψωμιάδη να προπονείται με σένα οταν τελειώσουν οι αστακοί. Σαλμάνη άσε κάτω το μπούτι θα σφαχτούμε σαν τα σακλεντέρια.

God : Οποιος το βρίσκει το κρατάει. Ρωμαϊκό δίκαιο.

ΑΒατ : Θα ήθελα να σταθώ σε αυτό που επεσήμανε ο κύριος Σαλμάνης και να πω ότι ο Ολυμπιακός δεν εμπλέκεται στο θέμα , σε καμία περίπτωση...

Γ.Α. : Σίγουρα δεν εμπλέκεται πλέον, αποφασίσαμε να εγκαταλείψουμε ....

Π.Α. : Ναι δεν πήγαινε άλλο με την παράγκα

ΑΒατ : Οχι και να μιλάει για παράγκα ο Ολυμπιακός! 

ΒΜ : Αλέξη, ο κώλος σου θα φέξει. Θα στον περάσει γυαλόχαρτο ο Μάκης.

ΑΒατ: Δεν με τρομοκρατείς εμένα! Εγώ ξέρω τον νόμο! ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ!

God : Βαγγέλη τα ψαροκέφαλα θα τα φας; Κρίμα να τα πετάξουμε....

ΒΜ : Ελα μωρέ καημένε θα στείλω να μας φέρουνε κανα δίπιτο για τη λιγούρα, που θα τρώμε αηδίες τώρα. Και σε είδα που τσίμπησες το μπιφτέκι απο το δίσκο πριν....

God : Ποιο μπιφτέκι;

ΑΒατ : Ο Σαλπιγγίδης δεν εμπλέκεται με κανέναν τρόπο στην υπόθεση...

Π.Α. Εγώ να φύγω; Μου έχει φρικασέ η Ελευθερία...

Γ.Α. Θα πάω κι εγώ είμαι καλεσμένος. Μας θέλετε κάτι άλλο;

Τ: Μια τελευταία ερώτηση. Γιατί τόσα χρόνια αρκεστήκατε να παρετε τον πούλο;

Π.Α. : Κοιτάξτε είναι σύνθετο θέμα , και έχει να κάνει και με εξωαγωνιστικά και με αγωνιστικά κριτήρια

Αρχων: Μάθε μπαλίτσα από τον άρχοντα! Βάλε τον Μπουρούση πίσω να τον κάνω ενα σεντερμπακάκι φίνο...

Γ.Α. : Μη λες Μπουρούσης....

Αρχων : Ρε δε στα εξηγώ καλά; Δε τα καταλαβαίνεις;

God : Βαγγέλη αργούν τα δίπιτα...

ΒΜ : Καλά λες παμε σε κανα άλλο μαγαζί...

Αρτζ: Έρχομαι κι εγώ! Κερνάω. Βρήκα ενα πορτοφόλι στο δρόμο.

ΑΒατ : Δεν εχω να πω τίποτα άλλο. Πηδάω τα κάγκελα και φεύγω.

Τ: Σας ευχαριστούμε που μας διαφωτίσατε.

Αρχων : Τον Δούρο τον έχει δει κανείς ρε παιδιά;;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: